رویای من با تو

  • ۱۲:۵۹

دوست داشتم باهم در یک اتاق کوچک زندگی کنیم

یک گوشه اش یک اجاق یک شعله ای می گذاشتیم و دلمان را خوش میکردیم به نیمروهای صبح و شب .

دوتایی یک سفره دونفره پهن میکردیم و یک تکه نان می گذاشتیم وسط  و دلمان خوش بود به برکت بزرگ سفره کوچکمان

تو برای من لقمه میگرفتی و من برای تو و دلمان خوش بود ................
اخر ماه که پولمان نمی رسید اجاره خانه کوچکمان را بدهیم باهم می خندیدیم به وضع اقتصادی خانواده دونفریمان و دلمان خوش بود ..........

دلمان خوش بود که من تورا دارم و تو مرا..........

دلمان خوش بود به صدای خنده پیچیده شده در اتاقمان...........

زندگی نقلی و کوچک داشتیم اما

خب

دلمان که خوش بود...................

شقایق وحشی
دل خوش م آرزوست !!
خدا قسمت کند........
✿شمیم زندگی✿
ای جانم عالی بودخوشبخت باشیدالهی
سپاس
البته این نوشته همش در حد تئوریه:))
دختر تنها
قشنگه به منم سربزن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan