یک فرارِعاشقانه

  • ۰۱:۱۰

تو رفتی

و

من فرار کردم....

دویدم

گریه کردم

و با اولین قطار

رفتم....



پ. ن  :

1

+ دلت که می لرزید من با چشام دیدم
تو زل ِ تابستون چقد زمستونه
هوا گرفته نبود دلم گرفت اون شب
به مادرم گفتم هنوز بارونه
هنوز بارونه

قطار رد شد و رفت مسافرا موندن
مسافرا که برن قطار می مونه
تو برف بارونی قطار قلب منه
قلب شکسته ی من تو برف مدفونه
دونه به دونه غمی ریل به ریل شبم
غم توی خونه ی من هر شبو مهمونه
هر شبو مهمونه

بگو شب بخوابه من بیدارم
من شبو زنده نگه می دارم



پ.ن

2

+من تکرار اهنگی بودم که بارها بیادت گوش میدادم...

همه چیز برای نماندن آماده بود عزیزم.

شقایق وحشی
:) قطار....
مرسی که رمز دادی عسیسم :*
جلیل !
منم بیدارم! :دی
o_O عه! :-):-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan