من خوبم

  • ۰۲:۱۱
در من یک تیمارستان وجود دارد یک تیمارستان با هفتاد تختخواب هفتاد تختخواب با هفتاد دیوانه و سخت ترین کار دنیا را من میکنم زمانیکه از من میپرسند: خوبی؟؟! و من باید یک تیمارستان هفتاد تختخوابی را آرام کنم و با متانت صادقانه ای بگویم بله امروز "خیلی خوبم"!!!! 😶 پویان اوحدی


شقایق وحشی
بعضیا انرژی زیادی مصرف میکنن که فقط آروم بنظر برسن
خدا نصیبتان نکند....

کلنگ همساده پسر
مال من هزار تخت خوابیست، لامصب بیمارستان میلاد است وسط پایتخت!
پس از من بدتر هم وجود داره...

امیدوارم همه مریض های بیمارستانتون شفا پیدا کنند...
صبرا **
زیبا بود
واقعا همین طوره

خیلی سخته
مخصوصا اگه بدجوری حالت گرفته باشه و بپرسن:خوبی؟
انگار همه چی میاد جلو چشت و بغض میکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan