هیچ

  • ۰۰:۱۱
ستاره ی من
جایی،قبل تر از هزار سال نوری پیش
مرده است
من قرن هاست
به "هیچ"زل زده ام.

کامران رسول زاده
کلنگ همساده پسر
بله بیشتر نورهایی که می بینیم از جایی می آیند که شاید دیگر چیزی در آن جا وجود نداشته باشد. تشبیه زیبایی بود.
صبرا **
شما لطف داری
من هم دنبالتون میکنم
آخه واقعا حرفی که از دل باشه دلنشینه

+همه ی مطالبتون رو سر فرصت میخونم

+راستی شبیه دوستم هستین
صبرا **
سلام دوست من
دست نوشته هاتون رو خوندم
(البته بیشترشون رمز داشتن)

امیدوارم بهتربن ها برات اتفاق بیافته
✿شمیم زندگی✿
like
:)
شقایق وحشی
کامران رسول زاده رو دوست دارم شعر هاشو :) 
منم همین طور:-)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan