یادگاری از تو ،همیشه با من است.

  • ۱۹:۲۲

تار موی سفیدم را دوست درارم

گاهی که دلم برایت تنگ میشود 

دست میکشم رویش

تمام خاطراتت را بیادم می اورد

این سفید ریشه دار 

یادگار توست

اما

حالا....

تو کودکی در آغوش 

و

من آیینه ای بدست

خوب اوج گرفتی عزیزم

من اما هنوز

این پایین با تار سفید 

سفر میکنم به گذشته ها.

بهار هایی که زمستان شد و زمستان هایی که بهار شد.

شانه که می کشم 

مواظبم

نکند شانه یادگارت را باخود ببرد

نکند فراموش کنم روزهاییی که 

ریشه کرده زیر موی سفیدم را.

 دیروز یکی بود و امروز دوتا

با این که دیگر نیستی 

اما هنوز که قدم میزنی در خیالم

برایم موی سفید دیگری 

ارمغان می آوری......






پیام فر
کاش همه یادگاری ها با خودشون یه یاد خوب می آوردن...
( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan