دخترِ توی آینه

  • ۲۰:۴۹

 

 

 

امروز که به آینه نگاه میکردم

با خودم گفتم

نکند که من دختر توی آینه هستم

و اینجا دنیای آینه هاست!!!

نکند دنیای واقعی پشت آینه ها باشد و دختر توی آینه واقعی تر از من

از کجا معلوم

شاید دختر توی آینه دنیایی داشته باشد درست شبیه دنیای من! و هر وقت که دوست دارد مرا به سمت آینه می کشاند و اوست که به من نگاه می کند نه من به او...

خب مگر نه اینکه در گذشته، آینه بینی می کردند و از آینده خبر دار میشدند

شاید آنها هم فهمیدهباشند که دنیای واقعی پشت اینه هاست...

آینه ها درهای ورود به دنیای واقعی اند....

خوب که به آن نگاه کنی خواهی فهمید....

 

 
  • ۲۴۸
آذین &گیتی
سلام
مطلب جالبی بود ممنون به وبم سر زدید
موفق باشید
ناشناس
:)ممنون ازحضورت
الان دانشجوی چه رشته ای هستید؟روانشناسی خوبه برم؟
رضا فاطمی
زیبا بود..
محدثه محمدی نیا
 

آینه ها درهای ورود به دنیای واقعی اند....

خوب که به آن نگاه کنی خواهی فهمید....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan